HejEmma.blogg.se

2013-03-10
17:24:17

Well well well
 
 
Ja det kan man väl fråga sig i dagens samhälle! Jag kan ta och skriva flera stycken olika åsikter och direktiv som samhället vill att vi ska leva och frodas efter. 
Men det sparar jag till en annan dag faktiskt. Vill inte tråka ut mina redan uttråkade läsare! 
 
Skall ta upp detta ämne "tidelag". Vet alla vad det är för något? Verry well. Det är när en människa vanligtvis män har sex med djur. 
Ja jag skrev faktiskt vanligvist män, KÄNN ER TRÄFFADE FÖR FAN. 
 
Det hela med tidelag började i forntida tider när geta hedern vakade över getter och får. Och så kom den här sexuella lusten, lusten att idka samlag. Men det fanns ingen kvinna på flera mils avstånd så han slängde en blick på en gethonas underrede, och kände att det tilltalade honom mycket. Och så började han pöka på så mycket han orkade, det jag tyvärr inte vet är om geten blev bragd om livet eller om hon överlevde.
 
Men åter till saken - Ja visst är det skönt att stoppa penisen i ett varmt utrymme. Jag känner likadant när jag stoppar in mina händer i ett par varma vantar! Det känns säkert likadant ockå. Får prova någondag. 
 
Nu dem senaste årtionden så har tidelag börjat förbjudas och det är hur jävla bra som helst, (förutom att det hände såpass sent) djuren ska väl inte lida bara för att ni inte har utseende eller pengar att skaffa en vagina? 
Tänk på deras känslor! Det är ju en våldtäkt som händer, djuren kan inte säga nej för fan. Då är det lika bra att ni går till närmaste dörr och våldför er på den stackars tjejen som råkar öppna dörren. 
 
Hmm ja. Det är svåra frågor det här! Jag hoppas bara att ni alla som läser denna blogg inser att ni är onda människor ifall ni tycker att tidelag är okej och borde bli lagligt igen. För tyvärr så finns det personer som fortfarande ägnar sig åt dessa hemska handlingar! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: