HejEmma.blogg.se

2013-07-17
19:45:00

En rubrik om hur min dag har varit
"Jag hade tänkt skriva något peggigt inlägg om hur awesome alla är, men jag orkar jag inte" 
 
Sådär lät min start till detta inlägg. lol. Vad skola man skriva om ikväll då? Jag kan berätta om hur min dag har varit, vill ni det? Ja men visst vill ni det. 
 
Min dag började 04:50 med att alarmet ringde på högsta volym. Låg och drog mig till 05:05 sedan gick jag upp och gjorde kaffe. 05:40 var jag på gymmet och "köttade" mitt fläsk fram till 06:30. Skönt, jobbigt och varmt var det. 
Dusch
Proteindrink
Kaffe
Frukost 
Och någonstans därimellan så gav jag min hund mat och nytt vatten. 
 
07:30 går jag iväg till jobbet med väskan full av mat och nödvändigheter. 
08:00 började min arbets dag. 
Mellan 08:00 och 19:00 kan man ej berätta vad jag gjort förutom att äta mat, dricka kaffe och utföra mina behov på vattenklosetten. Du vet, jag går under tystnadsplikten så jag kan få grova böter eller fängelse ifall jag bryter den. så ja. 
 
19:30 var jag hemma och nu är jag här, sitter i soffan med datorn i knät och funderar på vad jag ska skriva här i min dagbok. 
 
Nämen hejsan! Jag har ju faktiskt skrivit något här i min dagbok på nätet nu. Så..Behöver jag skriva något mer tycker du? eller ni? Ja ni som läser denna nätdagbok. 
 
Lämna en kommentar och berätta vad ni vill att jag ska skriva om, en åsikt, en handling, eller ifall ni vill att jag ska skriva en snuskig novell igen.
 
 
 
Detta vill jag göra någongång i mitt liv. 
 
 

Kommentar:
#1: Vanja

Porrnovell om två kastrerade hundar?

Svar: Det låter som en utmaning..!
hejemma.blogg.se

2013-07-18 @ 06:34:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: