HejEmma.blogg.se

2013-06-20
07:09:21

Träning 5:45 på morgonen
Steg upp ur min underbara varma säng klockan 05:10 imorse. Kaffe 5:15 och träningskläder på 5:17. 
5:45 gick jag till gymmet och 6:30 var vi klara. 
 
phew. Dagen har börjat bra och jag hoppar innerligen att den fortsätter i detta underara tempo! 
Jag hade aldrig tänkt i hela mitt liv att jag skulle sakna att träna, men igår som var första gången på en månad gjorde jag av med så mycket frustation som jag inte visste att jag hade, kanske därför som vissa människor gymmar? Det tål att tänkas på! 
 
Midsommar är imorgon, men är det idag man dansar runt stången? Eller är det möjligen imorgon? Kanske skolbarnen som dansar kring stången idag? Har ni tänkt på att Midsommar stången är en fallossymbol? Svenska folket kände kanske att svenska kulturen saknade riktiga fallossymboler så dom skapade en till. Ja Varför inte?! 
 
MER FALLOS TILL FOLKET!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: