HejEmma.blogg.se

2013-07-01
10:15:01

En rubrik
Att liveT är komplicerat, det vet alla redan vid det här laget. Pengar finns inte när man behöver dem som mest, kärleken försvinner när man tror att den är som starkast och vänner finns inte bakom ens rygg när man vill prata ut om sina problem. Ja, livet går inte alltid som man tänkt sig, men just i detta fallet som gäller mig så har det blivit bättre. 
 
Jag var med om en ganska underlig händelse för ett par månader sedan, nu när jag ser tillbaka på det som hänt så kan jag bara skratta åt det och tycka att hela händelseförloppet är patetiskt och ganska underhållande! Skulle säkert passa bra till något komedi-serie avsnitt haha. Men ja. Det hela slutade iallafall med att jag skaffade mig en ny, bekant? eller kanske vän? Jag har ingen aning vad man ska kalla denna människa faktiskt. Alla har olika benämingar på vad som gör en vän, och vad som är en bekant. Mina är ganska blurriga. 
 
Ikväll ska iallafall denna människa komma hem till min boning vi ska ha kuddkrig, sminka varandra och utforska våran sexuellitet. lol .nej absolut inte. Men förtära alkohol och prata låter som en ganska bra ide. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: