HejEmma.blogg.se

2013-04-21
09:12:28

Duscha en gång i månaden?
Jag måste verkligen bli bättre på att skriva i denna helvetiska blogg! Ja - Vad vill ni veta? 
 
Idag ska jag städa min lägenhet, har ju ej gjort det i flera månader så jag känner att det är dags nu. 
Duschade igår för första gången på flera veckor och jag säger bara det mina vänner, tänk vad gott man kan lukta!
Jag kanske ska ta detta med "dusch" på lite större allvar? En mycket nära vän till mig sa att jag var äcklig och jag börjar faktiskt tro på henne - Är det socialt acceptabelt att duscha en gång i månaden? 
Eller kommer människor starta ett ryckte och säga att jag är äcklig? Hmm. 
 
Jag hoppas inte det får det verkar inte så roligt faktiskt. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: