HejEmma.blogg.se

2013-07-02
21:54:00

Att fara till Ingenstans
Imorgon åker min kära Vanja till ett främmande land. Vi kan kalla detta land "ingenstans". Hon åker till detta främmande land med en man som vi kan kalla Mr F. Mr F och Vanja far till detta främmande land Ingenstans imorgon. 
 
Hon åker medans jag ligger och sover sött i min säng, snarkar och sparkar runt under täcken. Detta låter väldigt romantiskt ifall du frågar mig! Min kära Vanja far i nästan hemlighet till Ingenstans medans jag ligger och drömmer nästan helt ovetandes om hennes farande med Mr F.
 
Imorgon då är det onsdag gott folk! Och imorgon bjuder på spännande äventyr för mig, JAG ska åka bort, men sen kommer jag tillbaka bara ett par timmar senare.. Kanske inte världens roligaste utflykt. Något som kommer bli ännu roligare är när jag far till en kommun som ligger i Sverige om 29 dagar, blir borta i 7 långa och härliga
 
 
dagar!  

Kommentar:
#1: Vanja

Haha detta hade jag missat! Landet Ingenstans lät underbart btw, men är det verkligen SÅ avsides? Det är en tolkningsfråga!

Svar: Det är absolut en tolkningsfråga min kära Vanja! För mig är det avsides då jag inte vet vart Landet Ingenstans ligger och aldrig varit där. Och har fått berättat för mig om alla hemska och gigantiska mygg som lever på människor blod och förvandlar dom till sina egna avkommor.. Det känns ganska läskigt nu när jag tänker efter
hejemma.blogg.se

2013-07-14 @ 00:08:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: