HejEmma.blogg.se

2013-06-22
09:28:34

Jag blir galen
GGAAAHHH!! Har suttit och skrivit ett blogginlägg nu i säkert 30min, och så *poff* sidan uppdateras och hela jävla inlägget försvinner. fml. 
jaja. Shit happends får hålla mina politiska åsikter för mig själv istället då! 
 
Jag går till handfatet i badrummet, sträcker högra handen mot tandborsten, den vänstra mot tandkrämen. Sätter på kranen för att skölja tandborsten så att den inte är så hård när jag borstar tänderna, öppnar korken på tandkrämstuben och trycker försiktigt på ett lager av tandkräm på min tandborste. Stänger locket och lägger tillbaka den på sin rättmätiga plats. 
 
Sköljer tandborten under vattnet ytterligare en gång. 
För in tandborsten med tandkrämen på in i min mun och börjar borsta, högra nere, vänstra nere, vänstra uppe, och högra sidan uppe. Jag är mycket noga med att borsta vid visdomständerna då det börjar göra ont som fan och hjälpa tandköttet att "mjuka upp sig lite" lol. Det sista jag gör är att borsta tandköttet då mitt tandkött lätt börjar blöda ifall jag äter exempelvis knäckebröd. Hallelujah för genitiken!
 
Spotar ut och sköljer munnen samt tandborsten. Lägger tillbaka den i skåper och det sista jag gör är att tvätta ansiktet. 
 
Och nu vet ni hur jag borstar mina tänder. Hur känns det för er? 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: