HejEmma.blogg.se

2013-06-30
22:53:00

Murvhår
 
 
Ett ämne som jag fick tilldelat till mig är varför män har ett sådant begär att tvinga oss kvinnor att raka sig. Min teori är att män har från tidigt barnspen fått sig inlärt att hår är en tabu och ska rakas bort från kvinnors privata delar, under armar och benen! 
Jag tror stenhårt på att män innerst inne älskar hår och vill slänga sina ansikten mot våran murva och känna doften av vaginal svett. Nej nu säger jag inte att alla kvinnor luktar illa där nere men när man har tränat så luktar det fan inte så jävla gott! Lär er leva med det. Ni män luktar inte så himla gott själva. 
Men ja åter till ämnet. 
 
Vad får er att inte gilla hår? Håller man sig ren och fin, duschar och använder ph-vänlig tvål så är det renarama paradiset där nere. Nästan som Edens trädgård, fri från djur men fyllt med hårliga dofter och underbara överaskningar. 
 
Är det så att eran mor har blivit så förtryckt av er far att raka sig att ni tycker att det är en självklarthet att alla andra kvinnor skall raka sina delar? Detta är ett mycket komplicerat ämne som kommer göra många människor arga och ha sina åsikter.
 
Nu får ni ta och erkänna att eran innersta hemlighet är att det ska vara så hårigt, att man kan jämföra det med att man inte ska hitta en nål i en höstack .
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: