HejEmma.blogg.se

2013-07-10
09:55:00

Bestämt mig
Nu ska jag börja på riktigt, har kört kondition nu i 5 månader, men uppehåll under en tid iofs. Men har fått upp min kondition och känner att jag vill satsa på muskelmassa nu. Så nu får vi se hur denna resa blir. Och om jag ens kan bygga på mig lite mer muskler och bränna mer fett. 
 
Jag ska självfallet inte följa någon diet utan ska klämma i mig godis läsk och massvis med fetter och totalt skippa  proteinet. Detta ska jag klara av utan något jävla trams om dieter och sånt där. Jag går imot strömmen och ska äta choklad varje dag och innan träningen. Woop woop! 
Detta ska bli intressant att se hur det blir och hur jag kommer må. Tror att jag kommer att må prima ballerina! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: