HejEmma.blogg.se

2013-03-21
11:49:36

vår, och vårkänslor!
Våren, ja den ska nog komma snart eller? Jag sitter nu på hemligort. Bara två personer i världen vet vart jag befinner mig. Och det är så jag vill ha det! 
 
och det är bara 8 dagar kvar till min tatuering, woho! 
 
Men åter till denna icke existerande "vår". Snart är det påsk och jag kommer ihåg att på den "Gamla goa tiden" så sprang man NÄSTAN i sommarkläder vid den här tidpunkten på året. Men så är det inte nu, man går fortfarande i vinterkläder och man ser bara några få vår tecken.
 
Från där jag sitter nu så ser jag hur isen på markisen droppar, solen reflekteras av snön in i vardagsrummet och Kay sitter och solar sig på altanen. Ja det är härligt att se att det är åt rätt håll iallafall. 
Men när mörkret faller så blir alla deprimerade och vill dö, natten är den hemska tiden så alla hemska människor träder in i samhället. 
 
Jag dricker kaffe, med mjölk, igår drack jag varm choklad, det var gott! Min vännina ville inte ha men när hon provade så drack hon upp nästan hela koppen. Varför hon inte ville ha eget svarade hon inte på, den jäveln! 

Kommentar:
#1: Mr.chocolate

Oh baby, you want my chocolet fudge-stick? I have chocolate skin and a huge chocolate DICK! I would like to have a piece of that vanilla chocolate

2013-03-21 @ 11:54:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: