HejEmma.blogg.se

2013-03-16
13:15:28

Unicorns, och dom där jävla jägarna!
Ibland får man bara på dålig humör. Ungefär som när jägarna dödade alla unicorns i världen för deras magiska horn. Det är inte så värst snällt tycker jag.
Men hallå jag förstår inte riktigt logiken i detta, varför ska jägarna jaga dessa underbara djur?! Dom kan ju bota cancer med sitt magiska horn, men nää! Jägarna skall ha hornen för sig själva,  säkert använda dom som bokstöd eller något annat patetiskt.. 
Unicorns är vackra varelser och skulle kunnat ge världen en extra glans, men tyvärr så går ju inte detta för unicorns är utdöda. Hemskt detta alltså, när människor förintar en hel djurart. Fy skämmmes! 
 
 
Sitter och pratar med en vän, säger ej vilket kön det är för en vän är en vän! Och jag kommer ej lämna ut vem det är! Du som läser detta kan ju ta och gissa ifall du vågar. VÅGA VÄGRA FRÅGA. 
 
Mitt nya favorit progam är Here comes Honey Boo Boo, älskar Mama och Chubbs, riktiga rednecks och jag sitter och skrattar under hela programmet. Underbart. 
 
Idag så hade jag tänkt att rensa tankarna, genom att promenera med hund, och sen möjligtvis gå över på en kaffe hos en person. PERSON FÖRFAN. 
Och sen hyra en skit film, typ PS I love you sitta och gråta floder och sen skriva en recension över hur dålig den är här på bloggen. Kanske ska köpa lite feta snacks och svulla, kanske även 6 liter cola och choklad. Kan man känna sig extra fet samtidigt, så gråter man lite över det också. 
 
Eller så tar man och går till gymmet så blir man blir extra förändrad också. Varför inte, lär inte hända så jävla mycket mer idag för den delen! 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: VÄNNEN

HAHA aahh, jag dör.

2013-03-16 @ 15:08:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: