HejEmma.blogg.se

2013-03-13
09:19:00

Toapapper

Nu sitter jag på betald arbetes tid och skriver ett jävla inlägg. Herregud vad oetiskt utav mig fy skämmes!

Var iallafall nyss på toaletten eller vattenklosetten som många äldre säger, vilket iofs är ett väldigt fint ord enligt mig faktiskt!

Men jag var på toa nyss och tror ni inte att toapapper inte gick av som det ska göra. Jag blir helt galen ska jag behöva sitta och pilla med en pappers bit när jag sitter med arslet fullt med skit?
Måste starta ett parti mot toapapper som är felkonstruerade.


Kommentar:
#1: michelle

Jobbigt det där... Men det är nästan värre när rullen sitter fast hårt så man bara får ett "ark" itaget.. erkänn? ^^

Svar: My god, du har rätt! Du är lika filosofisk som jag är!
hejemma.blogg.se

2013-03-13 @ 16:57:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: