HejEmma.blogg.se

2013-03-09
17:55:09

Smicker!
Jag blev alldeles till mig! My god. Lade ut denna hemsida, eller är blogg är det ett bättre namn? Hm. välj själv för fan.
Anyway! Och gissa vem som gillade och kommenterade denna länk som jag lade ut på facebook - om inte Michelle?! Helvete vad glad jag blev, det pirrade i hela kroppen och en våg av glädje flödade över mig. 
Fick vänta ett par minuter innan jag insåg att det faktiskt var sant, hon hade kommenterat och gillat min status! 
 
Hon hade bett mig att skriva en inlägg om det. Men min fråga är då vad är "det"?
Det finns så mycket "det" i vårat samhälle nu för tiden så jag blir ju lite fundersam om vad hon menar med det hon skrev. 
 
Men jag kan ta och skriva om "det" som ligger närmast om min hjärt muskel.
och det är filmen "DET" Jag hatar den. Läskig och äcklig. Hoppas att regissören brinner i helvetet.
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Michelle

Det! Det du skrev i din status! Hur du borstar dina tänder lät ju roligt. haha xD <3

2013-03-09 @ 18:06:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: