HejEmma.blogg.se

2013-03-23
18:29:34

Skatten - LONDON BITCH
Skatten, den är underbar! HELT UNDERBAR! Jag älskar skatten, förra året fick jag ut två månadslöner. Denna månad får jag ut en månadslön. Jippi! 
 
Jag och en vän har planerat att åka till något roligt land, typ london! haha. Vi har kommit överrens om att det inte ska vara något olidligt varmt iallafall. Man vill ju inte vara som en svettig.. man.när man ska ta underbara semesterbilder. Vi ska antingen vara sminkade och snygga, eller osminkade och lagom glansiga! 
 
Min stora dröm är att åka tilll Dublin och London, varför vet jag inte, lagom kallt och inte i Sverige kanske? 
Allt för att slippa detta helvetiska jävla land! 
 
Jag ska snart pilla ut mina ögon med en tops, eller pillla öronen med en tops? Jag får se till att vara extra koncentrerad så jag inte träffar fel, eller rätt? Beror på vad man vill träffa. POINT!
 
 
 
Badonkadonk - Jag har redan beställt biljetter, bara att päjja upp! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: