HejEmma.blogg.se

2013-03-27
07:20:00

Sensuell dusch
Hur mycket kläder kan en kvinna ha?! Jag blir ju fan mörkrädd alltså. 
 
Nu har jag iallafall slängt in kläderna i den där jävla tvättmaskinen. Nu ska jag ta en till kopp kaffe, fast nu ljög jag, jag har redan tagit en till kopp kaffe men det jag säger nu är sant - Jag ska dricka min kopp kaffe och njuta. Mmhmm! 
 
Nymo är på och nu ska dom visa vädret, här utanför mig är det sol! sol SOOOOOOL. Härliga underbara sooool! 
har dock inte varit ute än för att känna om det är varm eller kall sol. men sol som sol! 
 
Jag vet inte om detta kan kallas en liten mini novell. Men detta skrev jag till vän igår kväll efter jag duchade. 
Visst är det sensuellt? 
 
"Jag tog av mig kläderna
sen satte jag på duschen
väntade ett tag tills vattnet blev perfekt varm
sedan klev jag in
och kände den varma känslan av vattet som rörde vid min kropp
 
efter det blötte jag håret
och tog fram schampot
öppnade locket och lade en liten klick i min handflata
känner hur den mjuka doften av vanilj
stiger upp i min näsa och kittlar mitt luktsinne 
tar ett steg bort från vattnet
för att inte få vattnet i håret
så började jag massera min hårbotten med schampot
det var väldigt skönt
sen när jag var klar
så sköljde jag bort schampot från mitt hår
och jag var väldigt noga med att inte få i ögonen
det gör ont"
 
Så vad tycker ni om denna "novell" ? Jag kanske ska börja jobba som författare! lol. 
 
Kaffe är gott. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: