HejEmma.blogg.se

2013-03-12
22:18:52

Säng grubblerier

Hur skönt är det inte egentligen att ligga nerbäddad hemma hos mor en vardag?

Ligger just nu i min brors rum, vart och skönt inlindad i ett skönt täcke!
Ni vet när benen är inrullande i täcket samt överkroppen, nu skriver jag iofs på mobilen så händerna är inte inlindande! Men annars ja det är helt underbart.
Problemet som kommer sedan är ju - hur ska händer och armar ligga? Bredvid kroppen, ligga på magen, eller under kudden? Ja det är sådana här frågor som jag ligger och grubblar på nu mitt herrskap och damskap! Får ju inte glömma er eller.

Haha en kul grej "herrskap" finns som ord på min mobil dock inte damskap, den vill ändras till "fanskap" istället... Är det något omen eller?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: