HejEmma.blogg.se

2013-03-28
21:47:16

Right right RIGHT?!
Ni vet det här underbar livet. Ni vet vad jag snackar om? När allt går som man vill? Right?
 
Jani! eller ska jag säga ja ni? Hmm what evha. Bitch be like bryr sig ej. 
 
Har gått av mitt pass nu, glad så jag så jag började dansa innan jag gick utanför dörren, och imorgon så ska jag tatuera mig, jag kan ej säga att det är min första, men det är min första fina lol. Vad det skall vara får ni fan ta och gissa. Den är iallafall till två av mina absolut viktigaste personerna i mitt liv. tihi! 
 
Det jag längtar efter nu det är att skatten ska komma, och efter det så är det resan till Dublin med vän, men alla vet väl redan vem vän är vid det här laget? hmm. Gissa. 
 
Har ni någonsin fått denna känsla av vrede? Då man känner att man kan göra vad som helst bara man får göra av med lite frustration? Vissa bara slår folk, andra använder sex, andra använder arbete osv osv. Allt för att göra av med frustation och ilska. Vad fungerar för er? 
 
Jag gillar att göra av med känslor när jag skriver, kanske har märkt i mina inlägg? Lolz lolz lolz lolol hihi! 
 
Nu är jag ganska glad iallfall jag tycker det, vän kanske tycker att jag är elak som skriver bitch till henne på WhatsApp. Hon säger att hon skall smiska mig? Vad annars ska jag säga förutom bitch? Ja tack?!  
Eller hmm smisk är ganska skönt! Jag kanske skall bjuda över henne och locka med lite massage och pill i håret. 
Jag återkommer med resultatet. 
 
Nu blev hon att hon skulle smiska mig imorgon, min dröm kanske slår in! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: