HejEmma.blogg.se

2013-03-22
07:18:26

Personligt, med en gnutta aggressivitet
Detta är ju en personlig blogg, men jag skriver inte något personlig? Man borde ju skriva något personligt ifall man har en PERSONLIG BLOGG.
Så jag ska skriva något personligt nu, personligt säger jag! 
 
Jag tycker att det är jobbigt att känna att man inte har makt över saker som påverkar mitt liv. 
Jag hatar att höra ursäkten "Det visste jag inte" när man har gjort något fel. VET du inte hur du ska göra så fråga innnan du gör det.
Att inse att jag inte har rätt, på ett ämne som jag borde kunna, känns förjävligt! Men jag lärde mig något nytt iallafall!
I denna tid av mitt liv är det absolut ingen ide att börja bråka med mig, börja inte diskutera skit med mig, försök bara att hålla en bra respektfull vänlig ton (Som man gör mot alla människor) och börja inte fråga mig om massa saker som du inte borde veta. Det kommer bara sluta med att jag slutar visa respekt gemtemot din persona och slår in pannbenet på dig!
Jag älskar att jag fått ordnign på vissa delar av mitt liv, vilket är en underbar känsla.
och jag älskar också att jag har funnit den bästa personen genom tiderna, ifall jag inte var straigh så skulle jag lätt sätta på denna badonkadonk. 
Och ja, jag hatar att inte veta hur livet kommer att te sig den kommande tiden, som sagt. 
 
http://www.youtube.com/watch?v=GABAvfWlt4w
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: