HejEmma.blogg.se

2013-03-14
06:03:00

Omänskligt
Jag är aldrig den som klagar över att vakna tidigt på morgonen, även när jag är ledig så vaknar jag 7 eller 8. Vilket är jävligt skönt iofs. Men när man väl till ha sovmorgon så spelar det ingen roll ifall jag varit vaken till 21 eller 04, jag vaknar ändå kl 8. Imovane nästa gång kanske? 
 
however, idag vaknade jag 05, shit shit shit vad jobbigt, vaknade av larmet, och man VET att man måste gå upp för att mata hunden och göra kaffe. Men oohh vad skönt det är att ligga under det varma, mysiga underbara täcket! 
 
Ni vet, när man bara ska kolla hur kallt det är utanför täcket så brukar man ju stoppa ut ena foten eller handen/armen? Jag trodde jag hade vaknat i antarktis, hela jag blev blå och började huttra! Men stark som jag är så klev jag upp, trotsade min egen kropp och gick till toan, jag förfrös röven när jag satte mig på sittsen men det blev varmt och skönt när jag satte på mig kläder, nu är jag ännu varmare när jag fått i mig kaffe.
 
Snart ska jag trotsa min egen kropp igen, genom att gå ut i minus 15, dock med jacka och shit. Men oh jag känner hur varje nerv och fiber i min kropp skriker "NEEEJ GÖR DET INTE, DU KAN FORTFARANDE SJUKANMÄLA DIG, DET ÄR FÖR KALLT UTE FÖR FAN, LYSSNA PÅ MIG!!!!!!" 
 
haha, herregud ja. Helt sinnes sjukt, längtar efter sommar och sol, för det innebär semester och värme
 
 
Såhär kändes det i min lägenhet i morse. Är 100% säker på att jag även såg dessa uppklädda små djur! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: