HejEmma.blogg.se

2013-03-28
08:56:16

Nymo och kaffe på morgonen!
Underbar dag igår, och sista inlägget jag skrev igår var ju... lite... sådär crazy. lol jag var verkligen trött! 
Skrattade åt nästan allt, dock var inte allt igår så jävla kul. 
 
Nu sitter jag i sängen, än en gång medans vän har ockuperat soffan, den jäveln! Förstår inte vad hon gör här egentligen, sa flera gånger igår att hon borde gå hem och sova för jag vill inte ha henne här. Hon bara skrattade och sa "jaja" lol. Vad fan ska jag göra? 
 
iallafall. What evha! Tittar på nymo, bästa programmet genom tiderna må jag säga. samtidigt som man dricker en kopp kaffe eller två så är detta den bästa tiden på hela dagen. 
Och ifall man orkar tända ett par ljus så är denna stund svårslagen. Bättre än sex! 
 
En till sak som är bättre än sex är utan tvekan när man är skitnödig, och man har hållt sig så länge att man tror att man har gått och blivit förstoppad. Och så har man äntligen tillgång till en vattenklosett. Så drar man av byxorna, öppnar upp skinkorna och bara känner hur skitkorvarna ploppar ur dig. Utan någon som helst kraftansträngning. 
Det mina vänner är riktig kärlek. 
 
 
Ingen vild bild, bara en bild. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: