HejEmma.blogg.se

2013-03-13
18:15:03

Mörka tider
Satt och pratade med min goda vän idag, och hon påpekade att jag hade varit väldigt mörk - lyssnade inte riktigt ifall hon sa mörk idag eller mörk på senaste tiden. Men ja mörk i humöret alltså. Vet inte riktigt hur jag ska tyda detta påstående faktiskt, det kan ligga något i det dock, har gått runt och sagt "död och Tengil - Vår befriare" hela dagen, och varit rent utavsagt arg i flera veckor. Hmm ja vad ska man göra! 
 
Jo man sitter och väntar på att hundfoder och borste ska komma med posten, klickade hem i förra veckan och idag ska den komma, lat som jag är så klickade jag i rutan "Hemkörning" tihi! 
Så någongång mellan 17:30-21 idag skall det komma, men nu kommer ju det jobbiga jag måste gå tilll ICA och handla, men tänk ifall dom kommer när jag är där nere? Och jag hatar att stressa! 
 
Blev stressad på jobbet idag så jag glömde spola på toaletten, städaren kom in typ 5 min efter och det första man hör är hur det spolas i toaletten. Underbart, satt och skrattade hela tiden.
 
Men nu till det roliga! Medans jag satt och skrev detta så kom posten! Med foder, borste och olja, glad! 
 
 
Herregud vad mycket hår en "liten" hund ger ifrån sig! 

Kommentar:
#1: Michelle

Mörk!? Din blogg får mig att le/skratta varje gång jag läser den. Du kan väl inte va mörk heller, glada positiva Emma? :O

2013-03-13 @ 20:56:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: