HejEmma.blogg.se

2013-03-11
06:48:00

Morgon rutiner
God morgon världen! Det är måndag morgon och det är många ungdomar och vuxna som ligger i sina sängar och bara önskar att dom var sjuka så dom slapp arbeta. Jag känner likadant, men istället för att vara sjuk så längtar jag efter semester tider. Har själv inte bestämmt vilken vecka jag ska börja min semester, inte heller vilken vecka efter jag ska avsluta den. Detta är ett stort problem. Jag får ta och forska vidare på denna fråga så återkommer jag med resultatet inom en snar framtid. Dock kan jag ej lova något. 
 
Men det här med morgon rutiner, alla har dom! vissa fler och mer exakta en andra. Ett måste för mig på morgonnen är att gå in på Existenz.se, börjar dagen med ett stort jävla lol. Och det är en jävligt bra start på dagen. Men konstigt nog så var det första jag gjorde när jag startade datorn denna morgon var att gå in på blogg.se och skriva detta inlägg? Har inte ens klickat på Existenz än. Hmm denna dag är dömd att misslyckas. 
Kommer vara på dåligt humör, fnäsa och fräsa åt alla. Lycka till! 
 
Barnmisshandel
Beroenden
Incest
 
Detta är tre ämnen som jag kommer att ta upp inom en snar alternativ avlägsen framtid. Ifall ni vill skjunda på något ämne så kommentera, eller varför inte komma med ett eget ämne! Alltid kul med sådant. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: