HejEmma.blogg.se

2013-03-27
06:47:50

Kaffe,
Klockan ringde 06:00, satte på kaffe och gjorde frukost. 7:00 har jag tvättstuga. 
I eftermiddag så jag och vän åka till kista, komma bort från åkersberga och min lägenhet lol. Kanske köpa något eller bara fönster shoppa. Vet vet? Jag kanske kommer hem med en jacka från burberry!
 
Det var länge sedan jag inte tvättade på såhär länge. shit alltså. Vän skulle duscha och så frågar hon vart det finns rena handdukar, "hehehhehe vill du använda min använda handduk? Har inte tvättat!" Det är lite pinsamt faktiskt. 
Men man kan inte vara i fas hela tiden, ibland finns det andra saker att prioritera än att tvätta, städa eller öh diska?
Det är inte stora saker i livet och det tar inte så lång tid - Men när man sitter och tänker att man ska göra det så verkar det ta länge tid än vad det gör. Herregud
Jag vet inte hur många gånger jag gått ner tilll tvättstugan, bokat tid. Och sen "Nää jag orkar inte" lol jag förstår inte hur en sådan LITEN sak som att tvätta kan sätta käppar i hjulen på en. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: