HejEmma.blogg.se

2013-03-15
15:55:02

I-landsproblem
Nu är jag hemma igen efter 2 dagar, tror jag? Håller inte riktigt koll längre. Dagarna bara flyger förbi. 
 
Sitter i soffan med ett glas proviva och hoppas att det ska lindra illamåendet, har gått med en känsla att kräkas halva dagen igår och nu idag. Förstår inte varför det ska vara såhär.
 
Har iallafall varit "duktig" och gått ut med hunden, vilket nästan var det jobbigaste jag gjort på hela dagen, helvete alltså - borde skaffa en keps ASAP. Går runt och kisar med ögonen så jag får huvudvärk! Men när kommer det lilla problemet. Jag ser ut som hej kom och slå mig med keps.. Jag kan inte använda solglasögon för då får jag ingen bra kontakt med hunden när jag tränar honom när vi är ute och går. Men javisst jag KAN använda solglasögon men det är inte att rekomendera. Arlse också. 
 
Nu inser jag att jag glömde köpa fetaost på ICA. Hur fan ska detta gå? Jag vill ha min festaost till middagen. Känner mig som ett litet barn nu faktiskt hade planerat hur gott det skulle vara men nu försvann allt. och jag orkar inte gå till ICA igen. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: