HejEmma.blogg.se

2013-03-09
17:00:59

Hej Emma
Ja, jag har kopierat namnet Hejemma från Hellovanja. Att kopiera något är det största smickret, det visste ni väl inte. Werry well. 
 
Sitter här och funderar på ifall jag ska masa min centrala massa till centrum och "storhandla" dvs köpa kaffe, grönsaker kött och mjölk. Men sen slog mig tanken - Varför inte skriva ett helt blogginlägg på en ny blogg och strunta i att kolla att allt är rätt stavat? totalt skita i ifall det är särskrivingar och dubbla eller varför inte tribbelbokstäver eftervarandra. som TILLL eller TILLBACKA. Jag chansar, rent av! 
 
Jag hoppar över den idén faktiskt. Men då är ju frågan vilken av dem två idéerna hoppas jag över? Och hoppar jag över den teoretiskt eller praktiskt? 
 
Sitter och tittar på Bee Movie och as garvar nästan hela tiden, gissar på att jag har så låg humor idag så jag sitter och skrattar åt bin som vill ha tillbaka sin hunung, men som blir deprimerade när dom väl har fått tillbaka den.
 
 
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ76zik4QzjhiNOts3an80DilkEAj3d8Dt-fbTSJH04mzU-A548ig

Kommentar:
#1: Mikjell

Hihi kommer kolla in varje dag! ;D

2013-03-09 @ 17:20:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: