HejEmma.blogg.se

2013-03-27
21:48:01

Bitches be like lol
Bitches be like woooooot! 
 
Idag har jag ätit mat! Faktiskt. helt seriöst. Jag har ÄTIT MAT. 
Nu står vän i duschen och tvättat bort sin hårfärg. 
Hoppas hon blir fin.
Jag sitter i soffan.
Hennes mobil ringde nyss.
Men jag vågade inte svara. 
Bitches be like vågar inte svara i telefonen. 
 
lol.
 
Jag har druckit cola idag också. 
Samt kaffe. 
med mjölk. 
Det är gott
gott säger jag! 
 
Köpte hundben till hund. Det sa poff och så var det hundbenet borta. 
i hunds mage. 
hihi 
 
hade tänkt lägga upp en väldigt vild bild men jag orkar inte.
 
Puss och stryptag om halsen! 
 
 
Eller jo - jag orkar visst lägga upp en bild. men det är ej en vild bild. bara en bild. 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: