HejEmma.blogg.se

2013-03-20
21:52:00

Arg, riktigt ARG lol
Jag skulle skriva ett menigsfullt inlägg, men det orkar jag inte med, sitter och kollar på tv just as we speak, och tänker på vilka arslen det finns i världen. Lägger ut en annons på blocket, och så ringer det i telefonen klockan kvar väl ca 21 han ringde ytterligare 2 gånger, och jag svarar inte i telefonen så sent ifall jag inte vet vem det. Skickar ett sms istället och frågar vem det är.  Och ja då var det en person som hade sett min annons, frågar hur mycket jag vill ha för den osv. Svaret jag får då är pengar + en Fjällräven jacka värd 2500. Säger att jag redan har en jacka som jag använder och tycka om, och så ringer han igen. Alltså jag förstår inte hur människan tänker! 
 
Blir så frustrerad och arg, riktigt arg!  lol nej jag blev inte arg, utan mer "Hur fan tänker människor, det är vardag och man ringer INTE så sent" 
 
 
Är föresten riktigt nöjd med min iPhone 5, bästa telefonen på länge. 
 
PUSS 
 
www.hellovanja.blogg.se , kolla in denna blogg! Den är vatten värd och riktigt underhållande. klicka förfan. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: