HejEmma.blogg.se

2013-04-05
13:39:39

Woop woop
Nästan alla jag känner har tatueringar, och nästan alla säger "När du väl gjort en vill du göra en till". Jag har sedan tidigare en stjärna på höger ankel. Den gjorde jag väl för 6 månader sedan om inte mer. Och jag har aldrig känt att jag vill göra en till "Bara för att".
 
För en vecka sedan tatuerade jag mig igen, och det var namnen på min bror och min mamma samt ett hjärta. Och jag är så jävla nöjd med den! Passar där den sitter, fint gjord och skit bra tatuerare. Men nu börjar jag känna som mina vänner sagt tidigare, jag vill göra en till. Jag har en text som jag tycker väldigt mycket om, och hade från börjat tänkt tatuera in den först och sen namnen på min familj. 
 
Har suttit och funderat på hur länge jag måste spara för att få ihop pengar till nästa sittning. Och om jag håller mig så tar det bara ett par månader. 
 
Woop Woop! 
 
Dunderpatrullen – Oj! Vilken överraskning!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: