HejEmma.blogg.se

2013-04-04
07:05:00

Nymo
Nymo, morgon kaffe och tända ljus. Det är grejer det. för 30min sedan så brottades jag med mig själv,om  att antingen ligga kvar i sängen så jag missar mitt morgon kaffe, eller gå upp och dricka mitt morgon kaffe. 
Ja det blev det sistnämnda.
 
Nu när jag tog en klunk av mitt kaffe så tittade jag upp mot nymo och satte lite av kaffet i halsen för under en bråkdels av en sekund så trodde jag väderkvinnan inte hade några byxor på sig, men sen tittade jag närmare och insåg att hon hade ljusrosa tajta byxor. Lol ja börja dagen rätt iallafall. 
 
Känner hur snoret rinner i min näsa och börjar undra ifall jag börjar bli förkyld. Men snoret rinnet inte utan det sitter mer fast som en stor klump i min vänstra näsborre. Har iallafall inga andra symptom på en förkyling så det skrattar jag mig lyckling över
 
lolololololol
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=tV5wmDhzgY8

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: