HejEmma.blogg.se

2013-04-09
16:52:29

Mat. Mat är bra för kroppen
Det är helt otroligt vad mat kan göra med kroppen. Jag har gått runt och varit irriterad, sur, arg hela dagen, och av helt absurda anledningar om jag ska vara helt ärlig. Är förvånad över att min vän som jag har pratat med under dagen inte frågat om jag käkat citron till frukost. 
 
Men där har vi det. Jag har inte ätit något idag! Har bara fört in kopiösa mängder kaffe i kroppen, och hur bra är det på en skala egentligen?! 
 
Pallade min häck över till ICA och köpte mat, käkade den maten och hej hopp! Jag var på bra humör igen, woop woop. 
 
Det är helt sjukt hur trött i huvudet man blir över att vara sur och irriterad över små saker. Men mat är bra! Mat ska man äta för att vara på bra humör.
Men se upp mat botar inte några problem, bara hunger! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: