HejEmma.blogg.se

2013-04-13
10:21:16

Kvarnen
Idag är det ledig dag. Vissa skulle säga att denna dag kallas "lördag". Håller delvis med. Men jag kallar denna dag "ledig".
 
Ikväll ska jag och en vän till något ställe som heter "kvarnen"? Hon säger att det är värsta stället osv osv osv bla bla bla. Jag bryr mig inte så mycket om vad hon säger. Så länge hon bjuder mig på dricka och skrattar åt mina dåliga skämt. 
Men annars när hon är med mig är hon helt underbar! När hon inte är med mig vet jag inte ens vem hon är. Bryr mig som sagt inte om vad hon gör när hon inte är med mig. lol Liksom varför ska jag göra det för? Känns onödigt. 
 
Ska iallafall bli kul och se hur det kommer att bli kväll. Kvarnen alltså. Ett bra ställe enligt vän. Jag får väl lita på henne! 
Vi har iallafall kommit överrens om att vi ska dricka alkoholhaltiga drycker och dansa, dansa som om det inte finns någon morgondag. 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: