HejEmma.blogg.se

2013-04-03
07:15:39

God morgon
Sitter här i min ensamhet..fast nej jag har ju min hund här, och kaffe. Kaffe får man ej glömma! 
 
Vissa plikter måste man göra, som att ta hand om en bebis eller jobba. Jag ser många likheter med dom två "uppgifterna" 
 
* Man måste ta skit flera gånger per dag
* Kaffe hinner man ibland inte ens lukta på innan allt är i full gång
* Lunch - Vad är det?
* Tålamod är A-O
* Toaletten är en plats man vet finns, men aldrig sett tidigare. 
 
Lol jag kan skriva flera likheter, men tillslut komme man till ett vägskäl där man står med snor i näsan och tårar i ögonen. Vad har man gjort egentligen? slagit i tån i bordskanten! 
aj aj aj aj. Tårarna bara rinner. Vilken oliiiidlig smärta! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: