HejEmma.blogg.se

2013-04-01
13:40:15

Dublin
Jag sitter här i min säng, och tänker på hur underbart livet är just nu. Inga bekymmer, inga besvär. Fri, fri som en fågel! En liten pippi om man väljer att säga så. 
 
Och om 5 månader så åker jag till Dublin med vän, en resa som jag längtat efter i år och dagar. Ska bli skönt att åka med någon som jag verkligen litar på och har roligt med! 
 
Vi har känt varandra i snart 2½ år, herregud snart tre år. Men blivit nära vänner dem senaste månaderna. Kommit varandra riktigt nära inpå livet tihi! 
 
Vi ska bo på ett hotell som jag och min familj bodde på när vi var där för 10 år sedan, och det är ett sådant härligt och mysigt litet hotell! Helt underbart. Gå och shopppa, supa oss lite tipsy och flirta med kåta dublin-bor. 
åka taxi och köra springnota! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: